حساب منو و تو جداست ( پست ثابت )

حساب منو و تو جداست ( پست ثابت )

عکس عاشقانه - جدید 94 (1)

 

 

دنیا پر از اشتباه های من است 

پر از اشتباه های تو

خرابکاری های من 

خرابکاری های تو

در عوض اینقدر جا برای جبران هست

که هیچکدام حساب نشند 

پس شاد باش و جبرانشون کن

چون منو تو اگه بخواهیم حسابمون از دنیا جداست

 

سلام دوستای عزیز مطالب اکثرا مال خودمه اگر نباشه زیرش می نویسم

و یه خواهش به عنوان خواهرت ازت دارم

بالا غیرتا یدونه نظر کجا رو میگیره ؟ نظر بزار دیگه منم خوشحال کن

قربانت خوش بگذره

 



نظرات شما عزیزان:

paizzan
ساعت10:54---17 شهريور 1394
سلام
وب زیباااایی داری ..... امیدوارم روز به روز بازدیدکنندش بیشتر بشه ....
با اروزی موفقیت و سلامتی برای ما ..
روز خوش ..
بااای

پاسخ: لطف داری


مستر هیدن
ساعت10:37---17 شهريور 1394
خوبه

یه دختر زیبااااااااااا
ساعت10:32---17 شهريور 1394
عزیزم من خیلی خوشم اومد از وبت عالی بود ممنون میشم تو هم یه سری بزنی خیلییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییی خوشحال میشم و همین الان بوست میکنم وبتم عالیه حرف نداره ولی اگه بیای با هم تبادل لینک داشته باشیم دیگه وبت حرف نداره

zaaaahra
ساعت10:16---17 شهريور 1394
وبت حرف نداره عزیززززم

سهیل
ساعت10:08---17 شهريور 1394
سلام وبت عالیه

dariush
ساعت9:34---17 شهريور 1394
nic

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: حساب منو و تو از دنیا جداست عشق پست ثابت من و تو
[ دو شنبه 16 شهريور 1390 ] [ 17:38 ] [ narges-abb ]
[ ]